ראשי /// לתלמידים /// תחנה פוטו-וולטאית (כמהין) /// משימה שנייה
אתם ממשיכים את מסע החקר שלכם בתחום האנרגיה פוטו-וולטאית. במשימה שלפניכם – השנייה מתוך 3 משימות – תעמיקו בהבנת ההיבטים המדעיים והטכנולוגיים הקשורים בהפקת אנרגיה פוטו-וולטאית. במסגרת זו תבצעו מספר מדידות באמצעות ערכת המדידה שתקבלו (כל צוות בנפרד) מהמורה. המדידות נחלקות לשני שלבים: בתוך הכיתה ומחוץ לה.
גם הפעם, עליכם ללחוץ על שם הצוות שלכם, לעקוב אחר ההנחיות ולענות על השאלות בדף הדיווח (כל צוות בנפרד על דף משלו).
אחרי שתסיימו לענות על כל השאלות בדף הדיווח, חזרו לעבוד בקבוצה (2 הצוותים ביחד) על השאלות המסכמות. שמרו את כל התשובות שלכם לשיעור הבא, שבו תמשיכו למשימת החקר האחרונה.
בהצלחה!
לפעילות זו תידרשו להשתמש בערכת המדידה שקיבלתם מהמורה.
הערכה כוללת:
עקבו אחר ההנחיות לביצוע המדידות, וענו על השאלות בדף הדיווח.
לפעילות זו תידרשו להשתמש בערכת המדידה שקיבלתם מהמורה.
הערכה כוללת:
עקבו אחר ההנחיות לביצוע המדידות, וענו על השאלות בדף הדיווח.
לפעילות זו תידרשו להשתמש בערכת המדידה שקיבלתם מהמורה.
הערכה כוללת:

עקבו אחר ההנחיות לביצוע המדידות, וענו בדף הדיווח על השאלות הבאות.
שימו לב: כדי לציין את עוצמת ההארה בשאלות הבאות, כתבו מספר בין 0-4, כאשר 0 פירושו "כלל לא פועל" ו-4 פירושו "פועל בעוצמה חזקה".
שימו לב: כדי לציין את עוצמת ההארה בשאלות הבאות, כתבו מספר בין 0-4, כאשר 0 פירושו "כלל לא פועל" ו-4 פירושו "פועל בעוצמה חזקה".
לפעילות זו תידרשו להשתמש בערכת המדידה שקיבלתם מהמורה.
הערכה כוללת:

עקבו אחר ההנחיות לביצוע המדידות, וענו בדף הדיווח על השאלות הבאות.
שימו לב: כדי לציין את עוצמת הצפצוף בשאלות הבאות, כתבו מספר בין 0-4, כאשר 0 פירושו “כלל לא פועל” ו-4 פירושו “פועל בעוצמה חזקה”.
מזל טוב, סיימתם את שאלות החקר של משימות 1 ו-2! עכשיו אנו עוברים לחשיבה משותפת ולמענה על השאלות המסכמות. שאלות אלה ישמשו אתכם להכנת המצגת המסכמת בשיעור הבא.
"בשביל האנרגיה" היא תכנית לימודים בתחום האנרגיה לתלמידי חט"ב, המיועדת להוות השראה ולהצמיח את הדור הבא של "שגרירי אנרגיה".
"בשביל האנרגיה" היא תכנית לימודים בתחום האנרגיה לתלמידי חט"ב, המיועדת להוות השראה ולהצמיח את הדור הבא של "שגרירי אנרגיה".